-
Гигантът в кафето Nescafe се насочва към поколението Z с промяната на потребителските навици
Марката, собственост на Nestle, разглежда студеното кафе като начин за привличане на нови потребители и създаване на нови възможности за консумация
-
Производителите на кафе залагаха на по-ниски цени, но сгрешиха
Сега цената ще бъде платена от потребителите, казват анализатори
-
Световната търговия с кафе замръзва заради резкия ръст на цените
Търговци и пекари правят минимални покупки, търговците на дребно не приемат по-високите цени, а пазарни участници прогнозират консолидация в сектора
-
Търговците на кафе в Европа бързат да натрупат запаси преди новите правила
Регламентът на ЕС за обезлесяването ще изисква вносителите в блока да доказват, че суровините не допринасят за унищожаването на горските земи
5 -
Вносителите на кафе в ЕС обръщат гръб на Африка заради регламента за обезлесяването
Компаниите трябва да проследяват доставките си до парцелите, където културите са отглеждани, а събирането на такива данни може да е невъзможно за някои ферми
8 -
Климатичните промени правят кафето сутрин все по-горчиво и по-скъпо
По-тежките условия за отглеждане карат виетнамските фермери да поставят под въпрос стойността на кафето като култура за търговски цели
2 -
Вашата чаша кафе може да поевтинее чак следващата година
Компаниите за изпичане на кафе ще могат да предлагат кофеиновата напитка на по-ниска цена, едва когато изчерпат запасите си от 2022 г.
-
Nestle инвестира 1 млрд. долара, за да защити кафето от климатичните промени
Компанията ще предлага обучения за най-добрите техники за засаждане, както и парични стимули
Таг производство на кафе
Пазари


